Anada Vam nudi sve potrebno za carinsko poslovanje unutar EU. Od carinjenja robe do vođenja carinskih skladišta i sve kombinacije između. Možete sami voditi kompletnu proceduru i carinjenja i skladištenja (najbolja i najisplativija opcija, definitivno naša preporuka) ili npr. možete samo voditi skladište, a prepustiti otpremniku samo carinjenje.
Elektroničko poslovanje predstavlja izvršavanje svih poslovnih aktivnosti korištenjem informacijskih tehnologija s ciljem stvaranja dodatnih vrijednosti. Glavna uloga e-Carine je u potpunosti zamijeniti papirnatu provedbu carinskih procedura, odnosno kreirati efikasnije i modernije okruženje za carinu, unaprijediti sigurnost na vanjskim granicama EU, olakšati i ubrzati razmjenu roba i usluga unutar i izvan granica.
e-Carina omogućava povećanje učinkovitosti organizacije carinske kontrole i nesmetanog protoka podataka s ciljem bržeg carinjenja roba, smanjenje administracije, borbe protiv prijevara, organiziranog kriminala i terorizma, radi zaštite fiskalnih interesa, intelektualnog vlasništva i kulturnog nasljeđa, povećanja sigurnosti robe i međunarodne trgovine te poboljšanja zaštite zdravlja i okoliša.
Osnove e-Carine definirane su u Rezoluciji Vijeća od 5. prosinca 2003. godine o uspostavi uvjeta za pojednostavljenja i okruženja za poslovanje bez papira za carinu i trgovinu.
(Kliknite na ime modula kako biste otišli na pripadajuću stranicu CURH)
Anada carinske aplikacije su modularni sustavi koji rade u Microsoft Windows okolini, a sastoje se od serverske komponente (MS Windows, MS Windows Server), baze podataka (MS-SQL, ORACLE...) i klijenta (MS Windows, MS Windows Server).
Korištenjem najnovijih tehnologija, od samog početka su razvijane kao kao moderne klijent – server aplikacije i kao takve su apsolutno skalabilne - svaka je testirana s više od 40 klijentskih računala u paralelnom radu bez ikakvih problema.
Postoji nekoliko načina instalacija samih sustava:
Aplikacija za carinsko poslovanje TLM namjenjena je izradi carinskih dokumenata i elektronskoj razmjeni sa informacijskim sustavom carine (G2B)
(Odaberite modul kako biste otišli na pripadajuću stranicu)
Aplikacija za vođenje (privatnog i/ili javnog) carinskog skladišta namjenjena je izradi dokumentacije i praćenju evidencije vezane uz smještaj i otkup robe sa carinskog skladišta.
Ukratko o carinskom skladištu:
Carinsko skladište je prethodno odobreno mjesto na kojem se smješta roba koja nema status robe Zajednice i koja ne podliježe obvezi plaćanja uvoznih davanja kao niti mjerama trgovinske politike (izuzev mjera koje se odnose na unos robe na carinsko područje), sve dok se nalazi u tom skladištu. Na taj način odgađa se naplata uvoznih davanja sve do trenutka puštanja robe u slobodan promet.
Postupak carinskog skladištenja započinje smještajem robe u carinsko skladište, a završava odobravanjem drugog carinskog postupanja ili uporabe robe. Sukladno čl.238 CZU nema ograničenja vremena u kojem roba može ostati u postupku smještaja. Roba se smješta u carinsko skladište isključivo podnošenjem carinske deklaracije za postupak carinskog skladištenja.
Uključeni moduli:(Odaberite modul kako biste otišli na pripadajuću stranicu)
Intrastat modul dio je TLM aplikacije i namjenjen je izradi statističkih izvještaja robne razmjene unutar EU i elektronskoj razmjeni sa informacijskim sustavom carine (G2B)
Glavne značajke: